repetitie en lidmaatschap

©  OKK    copyright reserved: no automated text/picture/video/sound and data mining is permitted on this website

REPETITIETIJD EN LOCATIE

We repeteren in Oosterbeek in de Remonstrantse kerk .
En wel op de dinsdagavonden van 20.00 tot 22.00u met een kleine pauze voor koffie/thee en onderling contact.
Adres Remonstrantse Kerk: Wilhelminastraat 10, Oosterbeek.
Er is in de buurt voldoende parkeergelegenheid voor fiets of auto.
En ook met het OV is de kerk (in het centrum van het dorp) goed bereikbaar.

REPETITIESCHEMA

Begin september tot ca. half juli, m.u.v. de schoolvakanties.
Het seizoen 2023-2024 is gestart op dinsdag 5 september 2023.
Voorafgaand aan een concertuitvoering kunnen extra repetities worden ingelast.

AANVULLEND

De dirigente wordt in haar lessen op gezette tijden bijgestaan door repetitor/pianiste Ella Kamerich en vocal coach Diane Hidding.
Daarnaast wordt het koor via email-adres en het computerprogramma ‘dropbox’ (toegang door dirigente) gevoed met muziekbestanden, partituren (voor zelf-print) en links naar websites, om thuis te oefenen en ter stimulans.

LID WORDEN

Zangers uit de regio, die ons koor kunnen en willen versterken, zijn van harte welkom.
Gelet op de bestaande verhouding in de vier stemgroepen is er dringend behoefte aan sopranen, tenoren en bassen  !!!
Heeft u interesse, kom luisteren en meezingen !
Graag even van te voren melden ( zie  contact  ).
Na een korte proefperiode neemt de dirigente een stemtest af, om te kunnen bepalen, òf en voor welke stemgroep u geschikt bent.

KOSTEN LIDMAATSCHAP

Het lidmaatschap bedraagt € 160,- per halfjaar.
Jongeren tot 25 jaar en fulltime studenten genieten 50% korting !

Betaling gaat via een betaalverzoek in april (voor de periode jan.-juni) en in oktober (voor juli-dec.).
Bij tussentijds toetreden/ opzeggen vindt verrekening per maand plaats.

Bent u in het bezit van een Gelre-pas, dan kunt u uw beschikbare Gelrepas-tegoed gebruiken voor de betaling van uw lidmaatschap. Zie  www.gelrepas.nl/