©  OKK    copyright reserved: no automated text/picture/video/sound and data mining is permitted on this website

Ontwerp: Reneé Combé

Uitspraken van koorleden, die recent of wat langer geleden zich bij het OKK hebben gevoegd. Bij de stemgroepen ‘sopraan’ en ’tenor’ .
Met recht onze ‘opinion leaders en influencers’ !

Maarten (tenor) :
Ik heb op internet gezocht naar een kamerkoor van enig niveau en in de buurt.

Jullie koor voldoet daar prima aan. De website ziet er goed uit en geeft voldoende informatie.
Dat de meeste leden wat ouder zijn dan ik, is voor mij geen enkel probleem.”

Josien (sopraan) :
“Soms is het hard werken bij een repetitie van het OKK, maar ik fiets altijd fluitend en neuriënd weer naar huis. De sfeer is fijn en warm. We hebben een leuke geduldige dirigente met veel humor.
Word ik gevraagd iets op de website te zetten, waarom ik zing en waarom bij het OKK?
De lol van samen zingen is niet te beschrijven. Het is gewoonweg heerlijk en het OKK repeteert op fietsafstand. Perfect voor mij.

Na 7 jaar niet zingen had ik weer zin in een koor. Ik ben gaan kijken bij het OKK en gebleven. Alweer 3 jaar. Je kan wel veilig onder de douche blijven zingen, maar als je zingen echt leuk vindt, moet je een keer bij ons langs komen. Koor zingen is heerlijk en je leert er veel van !”

Marcus (tenor) :
“Door te zingen maak ik mijn hoofd leeg na een dag werken.
In mijn werk ben ik veel met mijn hoofd bezig. Zingen ontspant en zorgt dat ik even met iets totaal anders bezig ben. Na een zware dag op het werk werkt zingen als een medicijn !”